Blog / 2017 / 05 / 08 / jak korzystać ze sticka

Jak korzystać ze sticka?


W poprzednich artykułach opisaliśmy już podstawowe funkcjonalności sticka. Dzisiaj chcieliśmy zaprezentować Ci jeden ze sposobów jego wykorzystania, dzięki któremu przeprowadzisz użytkownika swojej strony po serii wybranych przez Ciebie miejsc docelowych. Jak tego dokonać?

Zaplanuj trasę podróży użytkownika

Wiesz już, że stick oferowany przez QUIC.pl może być umieszczony na dowolnej podstronie twojej domeny i zawierać przekierowania do konkretnych treści. Dzięki temu możesz tworzyć rozbudowane ścieżki, którymi poprowadzisz użytkownika, punkt po punkcie, przez te miejsca, które wywołają u niego pożądane przez Ciebie reakcje. Najlepiej pokazać to na przykładzie:

Powiedzmy, że prowadzisz sklep obuwniczy, a na twojej stronie znajduje się szeroka oferta obuwia. Zbliża się okres letni i planujesz wprowadzić na rynek kolekcję butów treckingowych. Tworzysz więc sticka na swojej stronie głównej, który zawiera przekierowanie do oferty z takimi produktami. Tam z kolei umieszczasz sticka z informacją o promocji na konkretny model obuwia i linkiem przekierowującym. Jeżeli użytkownik podąży tym tropem, na kolejnej podstronie możesz umieścić sticka z linkiem do oferty z powiązanymi tematycznie produktami – np. wkładkami do butów, sprayami do konserwacji, itp. W kolejnym kroku możesz zaproponować zapisanie się do newslettera o tematyce treckingowej.

Dzięki takiemu zabiegowi tworzysz trasę podróży po twojej stronie, a sticki pełnią rolę drogowskazów, kierujących użytkowników w konkretne miejsca, zależnie od ich wcześniejszych wyborów.

Sprawdzaj reakcje swoich klientów

Rozbudowane statystyki sticków oferowane przez QUIC.pl pozwalają Ci sprawdzić, które elementy zbudowanej przez Ciebie ścieżki wywołują pożądane reakcje, a które – delikatnie mówiąc – szwankują. Dzięki temu możesz na bieżąco wprowadzać zmiany podnoszące efektywność zabiegów marketingowych. Np. jeżeli klienci odwiedzają stronę z butami treckingowymi, ale nie przechodzą do oferty z konkretnym modelem, zmodyfikuj treść stcika, wprowadzając przekierowanie do innych butów treckingowych, które być może będą bardziej atrakcyjne.

Ogranicza Cię tylko wyobraźnia

Możesz tworzyć dowolne ścieżki z wykorzystaniem sticków dla różnych grup swoich klientów. Dzięki temu zrealizujesz wiele celów marketingowych w jednym momencie. Eksperymentuj, kreuj i modyfikuj – po prostu baw się swoimi stickami, jednocześnie realizując założenia biznesowe. To proste!
Udostępnij:

Powiązane posty